mata duitan

Thursday, April 9, 2009

SHEMALE = NYAH

kat mana mana pun kita boleh jumpa shemale sekarang. especially kat cosmetics or fragrance counter or boutiques. ada yang kita tengok keras, tak sesuai jadi shemale. ada kita tengok cun gila sampai terdetik rasa cemburu sebab dorang lagi lawa, slim dan stylo dari kau. sampai kau tengok tak puas. dan timbul rasa kasihan sebab kau tanya tuhan, kenapa dia tak dilahirkan sebagai perempuan je kan senang? eh berdosa cakap macam tu tahu?

tapi most of the time, dia orang ni memang talented and creative. makeup, fashion, ID, hair do you name it. pastu yang aku kagum kadang2 dia orang ni lagi tau beauty tips dari perempuan. wah! aku suka kalau aku pegi kedai pastu mereka tak kedekut bagi beauty tips. kadang-kadang salesgirl perempuan lagi kerek kau rasa nak hempuk kepala pun ada.

aku akan okay dengan seseorang shemale ni kalau dia tak laser tak tentu pasal. orang selalu cakap shemale laser. tapi ada yang okay, baik pun. so jangan la suka-suka nak discriminate mereka.

kenapa aku cakap macam tu? sebab aku kesian. sebab aku tau dorang tak nak jadi macam tu tapi can't help. dosa tetap dosa tapi. entah la. kesian.

3 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

btol 2..pG da biase dulu keje kat topshop pon ade 1 org shemale 2 baik sgt..

nme ELLE..huhu..dia punye make up mmg power la..body mcm nasha aziz..fuhh.. ^_^

Unknown said...

aku suke je kalau dapat bkawan dgn dorg ni.. hehe.. tp aku nak yg cun2 je la. yg cam bapok tu, aku xmo. boleh? hahaha!!

ederq said...

hihih