mata duitan

Friday, April 3, 2009

HUGH DANCY CINTAKU

haha! betapa gediknya tajuk entry ni. pergi muntah sekarang!

beberapa hari lepas aku, iza, olynn, mira and yana menonton wayang the confession of a shopaholic. aku dah agak dah mesti buku lagi best dari movie. ni kalau kau compare cerita dia la. kalau kau compare casting dia. kau akan agak puas hati kerana agak okaylah sebab lebih kurang sama dengan apa yang ada dalam buku. tapi tarky kenapa kacak? tak geek pun.

tapi apa yang penting? kerjasama? (rujuk wonderpets) ya kerjasama pun penting tapi yang paling penting adalah pelakon lelaki utama dalam cerita ini iaitu: HUGH DANCY sebagai Luke Brandon. Omaigot memang gila kacak la dia ni. terus aku dapat celebrity crush setelah sekian lama sehingga encik tunang pun rasa annoyed bila aku cakap aku suka gila Hugh Dnacy ni.

Apesal dia nampak hot dalam cerita ni? eyin kata nampak selekeh je. tapi kenapa aku suka? apa yang buat dia nampak hot dem gojes kat cite ni? aku tengok gambar2 dia biasa2 aja pun selama ni. okay2, sila baca lagi:
  • sebab dia british (tapi kenapa boss aku british tak hot pon!)
  • sebab dia selekeh (kadang selekeh serabot pun hot. tapi bukan yang busuk ya)
  • sebab dia workaholic (oh aku tak tau kenapa lelaki yang beriya buat kerja memang nampak hot. okay, encik tunang ada ciri ini. yum!)
  • sebab dia semulajadi kacak
  • sebab dia relax and cool
  • tatau lagi kenapa tapi memang hot la wa cakap lu!
sweeet...

note: kalau dah kawin, dapat celebrity crush, dosakah?? woh ini main2 je takpe kan? kan?

No comments: