mata duitan

Monday, June 8, 2009

baru aku sedar

aku nak design yang cantik itu! tapi badan aku tak macam patung. maka pasrah tukar design lain. kecewa tau tak? menggelupur jugakla kan.

maka aku akan diet. mulai hari ni. tau. mampukah?

bulan 10 siti dah nak ukur badan aku untuk start jahit. berusahalah!

tapi mesti tak dapat design badan macam patung tu. patung boleh la kurus. dia tak makan. ceh!

4 comments:

aLoNg said...

ko nak diet apa lagi,ko mmg dah kurus pon..

derqdnl said...

kurus mendenya. kau da lama xtgk aku. huhu

intoxicated-catastrophe™ said...

tahnyer.. sedang elok jer bentuk ko tu la budak.. hehehehe.. sesuai ke aku sebut bentuk?? wakakakkaa

derqdnl said...

oh kak mas blom tgk ieda live. haha