mata duitan

Tuesday, April 26, 2011

secara pukal

satu


rumah dah siap! dapat kunci hujung bulan 5. alhamdulillah!

nak masuk show eric leong deko deko sapraissss!

sebab tak payah keluar duit nanti nak beli segala benda.

hihihi

dua


penat jadi emak dan isteri bekerja rupanya.

tetapi seronok tak sabar nak balik sebab ada tuan puteri mentunggu.

dan penteman tidur bila encik B OS.

tiga


mensusukan anak membuatkan aku jadi lapar.

lalu makan.

lalu gemuk.

eh pentipu okay.

orang lain susukan, kurus.

ni lemak lama2 bila nak pergi.

cara selamat, datang kerja pakai baju kurung ya!

cepat kurus cepatttt!

ada tak sabar jugak nak balik ke gym.

tapi mesti malu nak pergi sebab berlemak.

hi hi hi





15 comments:

Mrs. Eeza Herman said...

umah kt alam budiman ekk...
dekat jela ngan kitaorg..huhu..
haha..org lain lps bersalin lemak semua hilang, tapi kita lemak makin menggunung lak..

dialicious said...

cantik rumah!congratsss!!i pun mkn byk gile kotttt..tp bkn sbb lapar sgt..saje je boring duk umah.haha

ederq said...

iza: aah! kan dekat kann. leh la nanti hazeq slalu jumpa eisya hihi

diah: hih tq. alaa tapi kenapa u dah slimmmm

Mrs. Eeza Herman said...

haha..hazeq jumpa eisya..apa lagi berdating la..

aku.mamalia.wanita said...

hi there.. sajer blogwalking then terserempak ngan jiran baru..(u la tu).. welkam 2 alam budiman... i pon dok sana gak.. ghehehehe...

ederq said...

iza: awww haip haipp haha
akumamaliawanita: haiiii! jiran! haha! u dok umah which design? i budiman! u yg awal2 ke cane? besh tak situuu?

meezameez said...

hi bakal jirannnn!! no umah kau brape beb? sgt jeles dgn bumbung rumah kau ok. ada runcing2 tu. aku punye phase adalah rata je bumbungggg. alaaa nk bumbung kauuuu.

eh ada jiran lagi la. hai aku.mamalia.wanita :).

ederq said...

haha ala sama aje design dalam kan. bumbung aje pon. hehe.
aku num 47! my lucky number! yayy!

aku.mamalia.wanita said...

eh, macam ramai plak jiran kat sini..

i kat impiana...

eeza which phase..?

ederq - budiman dha nak dapat kunci eh..? bagus.. bagus.. selamat mengorek tabung eh, macam i dulu... heheh

meezameez kat phase mana?

ederq said...

tabung pon da tatau nak korek ni ha awakk. cer mana. hahaha. tapi kiteorg lmbt lg move in. dok wiken2 aje dulu hehe

Fabulous said...

babe? stay dkt alam budiman yea? dktnya! :) buat housewarming jgn lupa jemput. ;)

aim aris said...

babe? stay dkt alam budiman yea? dktnya! :) buat housewarming jgn lupa jemput. ;)

Mrs. Eeza Herman said...

aku.mamalia.wanita - i xdok sana..dok kat seri pristana..jauh la gk dr korang..

ederq said...

aim: u kat puncak alam kan. hehe insya allah. tp mcm lmbt lg je. tah2 tggu bday eisya nanti buat skali hse warming. nanti i jemput dtg ya heeheh

iza: dekat dah tuuu

meezameez said...

aku.mamalia.wanita: meeza dok phase impiana. eh chop chopppp!! u impiana kannn?? no umah plssss haha! sep! sep! kite sama phase. yayyy!