mata duitan

Tuesday, November 6, 2012

Kisah Mek Cha Suka Kentut

Mommy dukung Eisya sambil berbual dengan orang. Eisya kentut Potttttt. Mommy tak perasan pon tapi,

Eisya: Mommyy!!!!!
Mommy: bla bla borak dengan orang
Eisya: Mommyyyy!!!! (sambil pegang dedua pipi mommy)
Mommy: yerrr apa? bla bla borak lagi
Eisya: Mommyyyy! Sya ketot!!!
Mommy: Bla bla borak lagi
Eisya: Mommmy! Sya ketot!!! sambil tepok2 bontot dia.
Mommy: Hah? oh okayyyyy. sya kentot??
Eisya: busyukk! (sambil buat muka busuk)

Mommy lepak tengok TV. Cha tengah buat sepah. Ayahsu dalam bilik. Ayahsu pon kentot kuat.

Eisya: Lari ke bilik cepat2. Ayahsyu ketot, ke?????
Ayahsu: Mana ada.
Eisya: Ayahsyu ketot! Tepuk2 bontot ayahsu.

Eisya dah mamai2 dah pejam mata nak tidur. Mommy (or Papa, most of the time) kentot kuat2. 

Eisya: Buka mata. ketot! ketot!
Mommy: Mana ada. tidurrrr. 

Eisya tengah buat sepah, mommy tarik kerusi meja makan nak duduk. bunyi macam kentot kan bila kena seret tu.

Eisya: Mommy ketot ke???

Mommy: Mana adaaa. tu bunyi kerusi la cha.

Dalam kereta, in long journey. Eisya bosan. 

Eisya: Tokbah ketot. 
Tokbah: eh mana ada. 
Eisya: busyuk.
Tokbah: Sya cakap. Eisya
Eisya: Syia
Tokbah: Suka
Eisya: Syuka
Tokbah: Kentot!
Eisya: Tak. Tokbah.

T_____________________________________________________________________T

Pengajaran dan amaran keras: JANGAN KENTOT DEPAN EISYA ADELEA!


awak ketot keeee?

4 comments:

Allene said...

hihihi... i tak boleh imagine klu u terkentut orang lain tak perasan. tetiba anak u bising2... mesti kelakar... :D

Azealea Dz said...

AHAHAHA.... mende ni x boleh ajaq Alee ni. BAHAYAAA
u must master the art of 'silencer' fast babe.

syiekin azam said...

ahahaha..aish pon same..kalau kentut, jujur..siap paksa kita dgr die nk ckp, "aish kentut" uhuhuhuhu sbb pak lang die juara kentut, jd aish kalah la kalau pak lang die ade dkt umah..siap gadoh sape kentut paling kuat..tak paham aku permainan adek aku tue..ihihihihi..

kalau tgh mlm dh tdo, die terkentut kuat, siap ckp, "opss sorry mama, aish kentut" uhuhuhuhuh...sabar je laa...

Prince of Noob said...

ala ala tomeynya dia... done follow u dear - Noob