mata duitan

Thursday, March 8, 2012

the cranberries

di suatu hari yang indah,

olynn: derq! kau tau tak cranberries nak datang?
aku: HAHHHHHHHHH???!!!!!!
olynn: ni tgk link ni (dush turbonote!)
aku: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! aku nak pegi babe!
olynn: hahha

bila tanya B,

B: tak yah la kot. sian eisya nanti
aku: baiklah.

bila tanya lagi B,

B: tak yahla yang. dari beli tiket mahal2 baik beli barang eisya ke apa ke. barang rumah ke.
aku: baiklah.


bila tanya lagi B,

aku: B, sedihnya tak dapat gi cranberries. dari zaman sekolah hunny dengar dorang, beli KASET dorang. dan cita2 nak pergi konsert dorang. kenapa dorang datang time hunny dah kawen and ada anak? kenapa tak time hunny muda remaja kan kan kan kannn?

B: eiii. tak puas2 lagi ke pergi konsert masa dulu?

aku: bukan tak puas. tapi sebab cranberries je.

B: tak payahlah. kalau tuhan tu nak bagi bala, tempat2 camtulah tuhan nak turunkan dulu.

aku: eiii B niii. jahatttttttnyaaaa

B: yela. dok terkinja2 terlompat2.

aku: mana ada hunny nak lompat2 hunny dengar je laaa.

B: yela tuu. B ok je tau tak pernah pun pegi konsert2 ni. B ok je.

aku: tu B. ni hunny...

B: kena tau beza eh. belum kawen, dah kawen, ada anak. tak sesuai ok pegi konsert.

aku: yela yelaaaaaaa

B: geleng2 kepala.

aku: tutup muka, lari masuk bilik. nangis kat katil.

acah mak enon! tak kuasa aku nak lari2 tutup2 muka. hihi

baiklah aku pasrah. aku redha.

damn you cranberries! sekarang lagu2 kau tak sedap mana pun! kenapa sekarang baru terhegeh2 nak datang hah? damn you!!!!


okay berakhirlah zaman tengok konsert aku. eh baru sedar eh? haha!

tapi kalau dorang ni yang buat konsert mesti B beriya2 nak pergi. sebab boleh bawak cha.

BARNEY! hehe cha kan suka. SESAME STREET ke.

nah, ni one of my favourite.


3 comments:

ayin said...

beb!! ni pn jd lagu feveret ak lps tgk cite clicks ok...

Anonymous said...

kakakakakahhh!! jangan ingkar beb! :))

ederq said...

ayin, aku xtgk lg citer tu. huhu
fati, tula pasallll