mata duitan

Wednesday, September 9, 2009

19 ramadhan dah ke?

cepatnya masa! dah nak raya ke? dahla ummy bising aku tak sempat tolong buat kuih raya. time ni jugak lahhh baru nak setel kad kahwin, bulan madu di awan biru, baju arep. ishhh! tolonglah masa jangan cepat sangat.

dah dekat tarikh kahwin? omaigodddd! seram seriau gila weh.

semalam kat office adalah macam bangang dan rasa nak maki semua orang yang bangang dan bercita2 nak makan banyak untuk berbuka puasa dan bergedik2 dengan gedixbabes and the gang kat KGPA.

dan tercapai. bergedix di meja makan bersama gedixbabes. dan sehingga tidak dapat kawal diri bergelak2 seperti bimbo. dan secara bangang telah terlepas kata membuat lawak bangang yang tidak sepatutnya dibuat sebab ada orang yang tidak sepatut dengar dan perkara itu memang tidak baik tambahan lagi di bulan ramadhan yang mulia. memang lah kelakar dan benar tapi ish. kalau dah sampai orang itu dengar takut dia pikir apa ke nanti. ishh! sepak siri sendiri laju2. pastu humban dalam laut. pastu pastu. ish! aku selalu macam ni lah!

Haih! sebab tu boss aku pernah berkata begini apabila ada orang offer aku minum arak busuk - don't offer her any. she doesn't need alcohol to make her insane.

3 bimbos semasa buka puasa

dan aku rasa itu adalah benar. aku dah memang macam orang tak ada screw kadang2. not that i ever want to drink lah kan. tapi aku adalah bangang kadang2. ke most of the time? haha! lantaklah.

anyway, aku ada 3 buku nak kena baca sekarang yay! kinsella's, grisham's and dan brown's! eh eh bulan puasa ni aku dah khatam banyak buku cerita tapi quran separuh pun tak sampai lagi apa nak jadi dengan budak zaman sekarang tak ingat akhirat kelak ke apa?????

2 comments:

meezameez said...

aku lg la dekat tarikh keramat itu. sebulan lg! serammmm!

ederq said...

haha! dup dup dup