mata duitan

Wednesday, May 25, 2011

bebel

tahun bila entah aku pernah post pasal pensuci muka. ingatkan lepas tu aku nak tukarlah. tapi adalah tidakkkk

aku adalah setia pakai bodyshop vit E tu. tiba2 ni dah nak abis, aku macam boring gila dah pakai menda ni. dah berapa tahun wey. 4 ke 5 tahun entah.

makanya minggu lepas after bermanipedi bersama gedix yaya dyah n eyin, aku pun ke sunway pyramid bersama keluarga kecilku.

dahla aku kelam kelibut nak tanggalkan warna kuku masa nak solat kat situ. anyway, that's another storylah.

cik eisya baik gila kot. bagi susu jalan2 tido. makan bergilir2 dah sekarang. kadang2 tolong suap2 kadang2 take turn.

mommy eisya blur gila tahu nak pakai pensuci muka jenama apakah.tetiba nampak Yves Rocher. tetiba SA dia bagus gila yang melayan. testing pensuci muka. wah the very sedap! terus dapat facial free kat situ. dan sambil2 papa eisya dodoikan dia mommy eisya dimekap la pulakk. sejam jugak kot kat situ.

B dah penat berapa kali dok kena dodoi baby sebab dia tidur je, budak2 Yves Rocher kacau dia haha.

aku umur tua2 begini baru terhegeh2 nak guna anti aging product. panda eyes ni dah berapa jenis eye cream pun tak hilang2. hope this works lah!

alhamdulillah so far i dont have much problem on my skin. cuma kering sikit dan ada panda etes dan sedikit pigmentasi. (panggillah freckles baru macam mat saleh sikit kannnnn)

harap juga nampak 10 tahun mudalah lepas ni muahaha. it's annoying bila orang tanya, is this your first baby? or ni anak ke berapa dah?

adakahhh akuu nampak macam emak anak lima dah??? fine tahulah aku gemuk gila sekarang tapi tapi tapiii adakah aku nampak tuaaaaaa????

silalah jangan kelihatan tuaaaa!

ummy dan b boleh pulak sound, muka rajin nak jaga. body pun kena yaaaaa.

baiklahhhhhhh. tekanan okay bila orang sound,

baby kecik je.mak besau!
wow kembangnyaaaa

pleaselah aku dah cukup tertekan baju seluar semua tak muatttt. dulu kalau muncit, tahan nafas leh la cover perut. sekarang??? harammm. nak je aku pura2 pregnant 3bulan atau 5 bulan.

mmmhhh si gedibab ni akan mula misi gym bulan depan. tengokklah nanti!!

pasti kembali ramping seperti dahulu.

masalahnya di sini, bila masa entah kau ramping????!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

Fathiyah said...

ederq,i pun dah lama gile guna body shop.rs nak tkr brand la lps pantang ni.hehe.yves rocher tu mhl tak?range regenye?hehe ;)

ederq said...

hi mama nuhaaaaaa, hehe. yeke. jomla tukar brand. boring gila kan. pencuci n toner x mahal. lebih sikit dari bodyshop. tapi creme dia la yg mahal sikit. huhuh

Nurul Wahyu Razman said...

beb...biasalah..dulu mak mertua i pun sound i ...siap pas baju dier yg lelama bgi..hayoo...old style la..huhu...pastu misi aerobik bermula masa bb umur 5 bulan..sampai bb umar 10 bulan..turun 10kg beb campur bulan puasa...haaa...pastu preggie balik..naik lah balik berat... skang misi turunkan balik..kesimpulannya hendak seribu daya taknak seribu dalih.yg pasti we have start now ....

meezameez said...

ye ke ni kau demokkkk?? meh sini aku nak tengokkkk. kalau tak sila kasi pensuci muka baru kau tu kat aku haha!

ederq said...

wahyu, huhu terernyaaa! hrp aku pon bolehhhh
meeza, tak caya dahhhhhh huhuhu