mata duitan

Sunday, November 1, 2009

gelabah

semalam adalah hari yang sibuk. pagi pergi tengok rumah bapa yang sedang renovasi. excited tengok bilik saya adalah yang terluas di rumah itu dan adik bongsu yang penjeles tak henti2 cemburu okay.

dan sampai petang pergi situ sini dan capek. lepas tu pukul 6.45 baru terhegeh2 nak mandi and siap for dinner. dahla register pukul 7. kelam kabut mandi mekap comot2 dan pakai baju dan solat pula dan bergegas ke Palace of Golden Horses. woh lari lari cepat2. ingat lambat sekali ramai je lambat. okayyyy penat jelah aku gelabah menggelupur okay.

makan2 tiba2 nama kena announce amek award (eceh suka tau sangka celebrity. award for technical talk lah bukan pakaian paling cantik pun.) lepas tu ada helmi apa tu the gimmick? ke apa. entertain us. gila kelakar okay dia. dah tak boleh kontrol ayu dah bila ketawa kuat2. tak tahan. alah tak ada gambar sebab bawak dinner bag ibu yang kecil dan cantik tak muat camera, rasa macam nak curik.

tapi gambar yang photographer ambil masa aku tersengih2 atas stage ambil certificate mesti macam hampagas sebab aku senyum sambil bibir terketar2. bodohlah macam nak jadi celebrity?!

tak ada apa pun nak cerita sebenarnya. just that, aku ni kan suka lah gelabah tak tentu pasal. hihi.

random notes:

  1. as long as you are happy.hmpp
  2. be nice be nice be nice, smileeeee!
  3. tak kenal maka tak cinta. ;)
  4. kenapa orang yang lebih tua dari ibu saya suka address dia as akak? tak fahamlah.

No comments: