mata duitan

Wednesday, November 11, 2009

sebulan lagi

sebulan lagi je aku nak kawen. bila orang tanya amacam preparation, apa perasaan segala. jawapan paling common aku adalah TAKUT.

tak tau nak expect apa. tapi dalam takut takut pening pening nak prepare semua semua, rasa excited tu mestilah ada kan. hihi

dalam excited2 pun kalau nak kira begaduh berperang hohhh tak payah cerita. biasalah tu. tapi yang penting, lepas gaduh, baik adalah baik dan rasa sayang bertambah. adakah perlu gaduh selalu? hohhoho tak payahhhhhhhhhh. hahah

ada orang tu cakap saya kadang2 tak pandai nak tunjuk kasih sayang. mmh hati kering kah saya? tak cukup romantis kot. dahla orang tu kata pandai pula tunjuk kasih sayang kepada bon bon. kelakarnya lah boleh jeles dengan jebon.

okaylah encik tunang, mari saya jelaskan seluruh dunia (ececece seluruh dunia konon) bahawa saya amatlah mencintai awak dan saya mahu bertua bersama awak dan mengecapi hidup akan datang ini bersama awak. dan saya yakin saya boleh buat awak gembira bahagia dan disayangi dicintai selalu.

saya doakan awak akan sayang saya sampai bila2 dan dapat buat saya bahagia dan dapat pimpin saya untuk bekalan di sana juga. AMINNN. korang pun doalah samaaaa.

judging from the 6 years relationship that we had, i know no one else in the world can love me the way you do. i love you to bits...

5 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

auwwww..romantic..terharu en.tunang ye..? :D

nk kawin jugak!!nak!!ececehhh.. :P

ayeen said...

gduh2 manje lah tuh....
;-)

ederq said...

BLUSHHH

ninazarina said...

hi ida, nina ni. kwn warda. rasenye ida kenal kot, sbb warda sure slalu cerita pasal kitorang (nina n sarah) kan? hehe perasan je... slalu je follow blog ida ni.. wah dah dekat dah your big day kan. warda kate ida jemput kitorang, thanks ye... hihi makan free ni suke je!! nway thanks for d invitation w/pun xdpt kad lagi..hahahaha. okie, insyaAllah, jumpa la kite nanti yek! c ya! =)

ederq said...

helo nina! tq la baca blog kite yg merepek2 ni. hahaha
aah warda da bg alamat dah. nanti smpi la tu kad kt korang. datang tauuuu. hihih