mata duitan

Wednesday, February 11, 2009

menghujam jantungku!

MENGHUJAM JANTUNGKU -TOMPI-

Segenap hatiku selalu memujamu
Seluruh jiwa kupersembahkan untukmu

Sepenuh cintaku merindukan dirimu

Seutuh gejolak membakar hatiku


Seperti cahaya hadirmu di duniaku

Seperti ribuan bintang yang menghujam jantungku


Kau membuatku merasakan

Indahnya jatuh cinta

Indahnya dicintai

Saat kau jadi milikku

Oh, takkan kulepaskan
Dirimu oh, cintaku

Teruslah kau bersemi

Di dalam lubuk hatiku


note1: bukan aku seorang, tapi ramai je tak tau sape singer lagu dlm slide show engagement aku tu. barula aku tau ni. dari kak mas. lagu ni memang sangat jazz. sangat catchy. sangat best. pada aku la kan. tapi aku boleh dengar je. tak boleh nak tengok singer dia. macam geli2 sikit. seswai dengan suara dia kot. hihi.. jahat! tapi aku memang suka lagu ini ya. good choice Suriya. :)

note2: aku lambat upload slideshow ni sebab aku baru menukar format beliau kepada wmv. hihihi... buta IT jugak la. terima kasih adik (aiman)!

note3: sape ada suggestion untuk wedding videographer, beritahu aku! aku baru tau dinawedding and CST. (sila lihat link di wedding stuffs)

note4: sapa ada suggestion untuk makeup artist yang ok, beritahu aku jugak! female ye. bukan male, bukan shemale. aku dah ada few options tapi saja nak survey2 lagi.

note5: semalam aku cuti, settle hal2 dewan untuk wedding reception. tiba2 aku berdebar dan rasa seriau. aku dah nak kawen? biar benar! lek la. lambat lagi. lambat lagi? lambat lagi ke?

No comments: