mata duitan

Thursday, October 28, 2010

emak emak

hih 2-3 hari ni ramai pula kawan2 aku yang sudah emak2 dan bakal emak berborak dengan aku. semua pasal breastpump, breastfeeding, cloth diaper, pantang, insurans baby dan macam2lah.

terima kasih kawan2 kerana tunjuk ajar!

dan aku dah beli barang bayi yang pertama iaitu cloth diaper. haha terima kasih ammi dyah.

barang2 lain nanti la start beli. maybe bulan depan. sekarang tengah survey dan belajar2 apa patut.

clueless jugak sebab list pun belum ada! siapa baik nak bagi baby list yang okay, sila email kepada aku, iedadanial@gmail.com. hihihihihi. terima kasih

nanti nak kena jugak cari and stream down apa2 yang patut.

waaaa dah nak jadi emak2 dah akuuuuu.

eh bertenang2. lambat lagi. hehehe

4 comments:

Unknown said...

ehehhee..

cloth diaper? best pki CD tue..aish dh fully CD tp bile dkt umah jek laa..dgn bbsitter still DD lg..blom berani nak full CD dkt bbsitter sbb die pon ade jg budak lain..takut die tak dpt nak handle walaupon senang jek..tak perlu cuci, letak dlm wetbag, balek keje br aku cucikan..uhuhuuh..t la slow2 aku CDkan aish dkt bbsitter..

jalan2 pon aku pkikan aish CD..kadang2 jek pkikan DD..eehehhe..sbb dh biase berCD kat umah, kadang2 lupe bile nak kuar pkikan DD..ehehehe..

breastfeed? aku sgt obses..ehehhehe..dgn pam susu, beg susu gi opis dh mcm nak gi skolah jek..best2..

mmm list brg2 baby? t aku emelkan kat ko k? mane2 yg bleh gune utk reference ko nanti..

oit2..aku baru berblog..ahahahha..tak reti aku tumblr tue..care free to folo me..ahahha..suruh2 plak..:D

ederq said...

ya CD for better environment! hehe. tq syikin. u have been such a darlingg!!!!
aku da dpt emel kau. tq!
yayyy! da blog! sng nk komen tauuu. heheh

Little BlueBird said...

Macam tu la emak-emak..masa i dulu..macam tu lar...datang kerja discusssss!!Baby Stuff!! seronok....

ederq said...

little tots journey: hehe excited kan?