mata duitan

Thursday, June 18, 2009

KANGEN

kenapa tiba2 jiwa menjadi gatal gedik kangen kerinduan kepada encik supir? okay okay encik kekasih.

kali terakhir jumpa adalah pada hari isnin lalu menonton monster vs alien. tetapi seperti sudah 2 bulan tidak ketemuk. okay, kamu buat keputusan bijak decline offer IMB. mana bisa aku berjauhan. huhuhu..

apa yang sudah kamu lakukan sayang hingga aku angau sebigini? ubat guna2 kamu berkesan donk!

ah kacau!

utk menghilangkan kerinduan, aku nak tapau kfc for dinner. MOTIFFF rindu dilepaskan kepada makanan berminyak? ala tak pe la. aku tak lunch hari ni. harusla kebulur.

7 comments:

yaNa said...

aku pon merindu..
kita serupa!!

yaNa said...

aku pon merindu..
kita serupa!!

ederq said...

hihi. padahnya, double date semalam bersama bakal ipar. terlepas kerinduannn. wuwuwuw. penggediknya!

Unknown said...

haha.. kesiannyer.. bile kerinduan terus2 lepaskan pada kfc ehh.. hehehe.. nasib la dah rancang nk kawen.. later takde la nk rindu2 cm skarang.. ari2 ngadap muke.. hehehe

ederq said...

haha! naseb baek menikmati kfc bersama maka lega.
ala nt da kawen adekah akan jemu ari2 mengadap? wuwuw janganla.

Unknown said...

takde la jemu.. menyampah aje.. wakakkaa. takde la.. kmas tipu je.. sure la makin tambah sayang.. alololo...

ederq said...

makin sayanggg.
aminnnn
ida doakan kak mas cepat kawen jugak. hehehe tbe je